Сервіс AutoWizard у місті Дніпро виконує ремонти автомобілі групи VAG.

Концерн VAG (Volkswagen AG) поєднує безліч автомобільних брендів, від масових та доступних до ексклюзивних та люксових. До складу групи входять легкові та комерційні автомобілі такі як Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT. Найбільш поширені проблеми в автомобілях групи VAG (Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT) пов'язані з двигунами TSI/TFSI, коробками передач DSG, а також проблемами з підвіскою та електронікою.
PoloGolfPassatArteon
TiguanTouaregT-RocT-Cross
vw
A1 - A8Q2 - Q8
e-tronRS3 - RS7
audi
IbizaLeonArona
AtecaTarracoMii
seat
FabiaScalaOctaviaSuperb
KaroqKodiaqKamiq
skoda

Найпоширеніші проблеми, які ми вирішуємо :

Двигуни TSI та TFSI

Збільшений розхід оливи. Одна з найвідоміших проблем, особливо для двигунів 1.8 та 2.0 TSI/TFSI серії EA888. Причиною може бути конструкція поршневої групи.

Проблеми з ланцюгом ГРМ

На деяких моделях VAG розтягування ланцюга ГРМ або вихід з ладу натягувача може відбутися раніше за встановлений термін. Це може призвести до суттєвих пошкодження двигуна, якщо вчасно не замінити ланцюг.

Несправності котушок запалювання

Можуть виходити з ладу, що призводить до пропусків запалювання та нестійкої роботи двигуна.

Повільне прогрівання двигуна

У деякі двигунах TSI може підвищуватись температура більше робочого рівня, це може бути пов'язано з некоректною роботою термостата.

Коробка передач DSG

Ривки та поштовхи при перемиканні. Особливо це стосується 'сухої' 7-ступінчастої коробки DQ200. Причина – знос зчеплення або несправності мехатроніка(електронно-гідравлічного блоку керування). Вібрація. При старті чи розгоні може виникати сильна вібрація, що вказує на проблеми зі зчепленням чи маховиком. Несправності мехатроніки. Вихід із ладу соленоїдів, електродвигуна або насоса мехатроніка може призводити до збоїв у перемиканні передач і навіть повної непрацездатності коробки.

Ходова частина та підвіска

Сайлентблоки та стабілізатори. Ці елементи підвіски можуть зношуватись відносно швидко, особливо на автомобілях з пробігом 80–120 тисяч км. Амортизатори виходять з ладу слідом за сайлентблоками та стійками стабілізатора.

Електроніка та електрика

Збої в електроніці. Автомобілі VAG оснащені складною електросистемою, яка може страждати від проблем із проводкою, що призводять до збоїв у роботі мультимедійної системи, скло підіймачів, підсвічування панелі приладів та інших систем.

Система охолодження

Витік антифризу. Може відбуватися через знос ущільнювальних елементів або пошкодження патрубків та розширювального бачка.

Графік роботи

ПН-ПТ з 8:00 до 18:00