Збільшений розхід оливи. Одна з найвідоміших проблем, особливо для двигунів 1.8 та 2.0 TSI/TFSI серії EA888. Причиною може бути конструкція поршневої групи.
На деяких моделях VAG розтягування ланцюга ГРМ або вихід з ладу натягувача може відбутися раніше за встановлений термін. Це може призвести до суттєвих пошкодження двигуна, якщо вчасно не замінити ланцюг.
Можуть виходити з ладу, що призводить до пропусків запалювання та нестійкої роботи двигуна.
У деякі двигунах TSI може підвищуватись температура більше робочого рівня, це може бути пов'язано з некоректною роботою термостата.
Ривки та поштовхи при перемиканні. Особливо це стосується 'сухої' 7-ступінчастої коробки DQ200. Причина – знос зчеплення або несправності мехатроніка(електронно-гідравлічного блоку керування). Вібрація. При старті чи розгоні може виникати сильна вібрація, що вказує на проблеми зі зчепленням чи маховиком. Несправності мехатроніки. Вихід із ладу соленоїдів, електродвигуна або насоса мехатроніка може призводити до збоїв у перемиканні передач і навіть повної непрацездатності коробки.
Сайлентблоки та стабілізатори. Ці елементи підвіски можуть зношуватись відносно швидко, особливо на автомобілях з пробігом 80–120 тисяч км. Амортизатори виходять з ладу слідом за сайлентблоками та стійками стабілізатора.
Збої в електроніці. Автомобілі VAG оснащені складною електросистемою, яка може страждати від проблем із проводкою, що призводять до збоїв у роботі мультимедійної системи, скло підіймачів, підсвічування панелі приладів та інших систем.
Витік антифризу. Може відбуватися через знос ущільнювальних елементів або пошкодження патрубків та розширювального бачка.